Kızlar merhaba mayıs ayında ben boş gebelik düşüğü yaşadım düşükten sonra hiç korunmadık ama hamile kalmadım bunda düşüğün etkisi var mıdır ? Rahimde hormonlarımda bir sıkıntı yok doktor düşükten sonra baktığında tertemiz rahmin dedi. Bizim burda düşüğün bacağı içinde olur derler yani hemen hamile kalırsın derler ama bende öyle olmadı şu an adetime 6 gün var ve umutsuz hissediyorum 😢her ay adetlerimi düzenli görüyorum her ay gün aşırı ilişki yaşıyoruz ama artık üzülmeye başladım her ay hüsrana uğruyorum neden böyle bileniniz var mı ? Bir de boş gebelik hamileliğimde ki belirtileri arıyorum kendimde her ay ,hamileyken şöyle belirtim olmuştu böyle olmuştu diye her hamilelikte aynı belirtiler mi olur ?