Elifff4141 Merhaba bende 6. Gün dondurulmuş embriyo transferi oldum ,ilk günler hiçbir belirtim olmadı dün meme ucu rengimin koyulaştığını farkettim ,bir de adetime bir hafta kala memelerime asla dokunulmayacak kadar hassas olurdu ,yarın adet günüm böyle bir belirti olmadı ,transferin 10. Günü yarın kan testi vericem ama ben dayanamayıp dün idrar testi yaptım çift çizgi biri silik çıktı :) yani demem o ki belirti için beklemeyin kendine dikkat edin rahat olun içinizi ferah tutun inşallah hayırlı haberler alırız hepimiz :)