Nilayssss Merhaba, hamilelik haberi aldığımdan beri eşimle hiç birlikdelik yaşamadım. Normal Doğum yapmak istiyorum ama korkuyorum. Hiç ilişki yaşamadan normal doğum yapanlar oldumu?. Çok mu zor oldu?
Aysee1123 Nilayssss İlişkiyi son zamanlarda doğumu tetikleyebileceği için öneriyor çoğu doktor diye biliyorum. Direk normal doğumu kolaylaştırıyor diye birşey yok. Yani gebelik boyuncada ilişki yaşayıp yaşamamanızın sizin doğumunuzun kolay olup olmamasıyla bir alakası olmuyor direk olarak