PrensinAnnesi61 35+1 olduk bebeğim doğum yoluna girmiş dedi doktor 1 2 haftaya doğum olur dedi açılma sancı yok bu süreçte ne yapmam gerekir o zamana kadar açılma olması için öneri verebilir misiniz sizler neler yaptınız ✨️
Ozge56 PrensinAnnesi61 bişi yapma o haftalarda kanala giriyor zaten. Kana giren bebek bir kaç güne sancı verir acilman olur zaten
Demetmom PrensinAnnesi61 ayy bende aynı haftadayım henüz nst girmedim siz böyle yazınca heyecan bastı 🥰
PrensinAnnesi61 Ozge56 Yalancı sancılar önceden de yaşıyordum ama bugün daha bir acı verici oldu, bir an nefessiz kaldım ama geçti, şuana kadar yaşadıklarım neymiş dedim yani onlar hafif ağrıymış yavaştan geliyor artık hadi bakalım Allah yardımcımız olsun 😁