Kızlar ben de sormak istiyorum çok ciddi rahatsızlık duyuyorum bu ikinci gelebilirim ilk gebeliğinde de uzun süre bulantı kusma yaşadım. 14 hafta iki günlük şu an ama inanılmaz bir bulantım var. Prilam dr düzenli de içiyorum. Hatta ekstra bir dilaltı almıştım gerçi onu bırakacağım artık çok pahalı da. Tuzu krakerden felan de iğrendim artık onun kokusuna da katlanamıyorum. Öneriniz nedir