Kızlar dünden beri hiç keyfim yok bugün tam 39 hafta oldu hafif ishalim regl ağrısı gibi ağrım var belimde de aynı şekilde sızı gibi ağrı var duşa girdim iyi geldi ama ağrılar hafif hafif devam gibi çocukta çok fazla hareket etmiyor hastaneye gitmeye de korkuyorum sizce ne yapmalıyım yaşayan bilen bilgilendirsin 🥺🥺