8 haftalık hamileyim doktor bu kontrole gittiğimde şaşırdı bi tane daha var gibi dedi gelişmemiş iki hafta geride dedi birisi çok sağlıklı dedi üç hafta sonra ne olcagı belli olurmuş daha önce başına gelen var mı böyle bi durum ilk gebeliğim bu arada kesin bişey de demedi bana