minik_kurabiyeee Ays1803 bende ahlas ismini çok seviyorum ama hem ağır bir isim hemde ilerde dalga geçer mi akranları diye tereddüteyim
minik_kurabiyeee Ays1803 evet anlamı çok güzel çok hoşuma gidiyor benimde valla günümüz çocuklarının ne yapacağı hiç belli olmuyor