Merhaba anneler.. 7 haftalık hamileyim 18 aylık da bir oğlum var ve hem doktorun düşük tehlikesi var demesi yüzünden hem de sütümün oğlumu ishal yaptığını fark ettiğimden sütten kesmeye çalışıyorum ama emerek uykuya geçmeye alıştığımız için çok zorlanıyorum… Bu süreçte neler yapabilirim tavsiyelerinize çok ihtiyacım var 😭