Kızlar ben bahçelievler medipole gidiyorum. Aslında doktordan memnunum ama doç olduğu için doğumu çok pahalı yapıyor o yüzden doğumu kendisinde yaptırmayacağım. Son muayeneye de doğumu yaptıracak doktora aldırmak istiyorum. Bi sıkıntı olur mu? Çatı ölçümü vs yapılacak.