Dunyammmm Gebelik belirtilerjm var idrar negatif çıkıyor bat 26 si .Bu gece rüyamda 2. Çizgiyi silik gördüm birde yemeklerle ilgili şeyler gördüm ilk hamileligimdede her gece rüyamda yemek yerdim varmi bu tarz rüyalar gören anneler ve anne adayları 😍
Nur_50 Dunyammmm bende 11 mayısta gördüm rüyamda kaset test yapıyordum çift çizgi 27 mayıs öğrendim gerçekten hamileyim 😃hatta ben cinsiyeti gördüm rüyamda mavi kundak bebiş oğlum oluyor
Dunyammmm Panioku yok yapmadım ama yumurtlama dönemi hemen hemen bir dolu bir boş yaptık adetin bittiği gün de birliktelik oldu
OnlyBaby Bende kız çocuğu gördüm, erkekte gördüm. Ama bu ay yumurtlama görmemiştim. Psikolojik heralde
OnlyBaby tatlibebegim_ görüyorum net bi şekilde yani ama iğne etkisi olurmu test şaşırtırmı bilemedim.
OnlyBaby Dunyammmm eveeet dün akşamda bi kız çocuğu gördüm dışarda çok tatlıydı öyle görmüş olabilirim yani😅
Nur_50 Dunyammmm inşallah Rabbim isteyen herkese nasip etsin. bel ağrım olmuştu birde hafif kasık ağrısı 😃
Dunyammmm OnlyBaby kızımda öyleydim rüyamda bebek görürdüm hep🤭 hamile olduğumu öğrendikten sonrada hergele rüyamda yemek yiyordum😅 bat kaç snn canm
OnlyBaby Dunyammmm bat 27-28 ağustos ama ben yumurtlama görmedim bu ay canım yani en azından doktorun dediğine göre bide tahlil vermiştim adetimin 20. Günü yoktu yani