Kızlar dün gece saat iki civarı belime birşey oldu ceviremıyorum hareket ettiremiyorum sola dönmem imkansız sol bacağımı kımıldatamıyotum hareket ettirince çocuk gibi ağlıyorum sabah yediye kadar sürdü bi iki gündür ara ara oluyordu düz yatamıyordum misal belim çok k ötüydü dün akşam da ara ara olsu neyin belirtisi bu hastaneye gittim dün serum taktılar sadece acilde