N-23 detaylı ultrasonda benim bebeğim icin 2 böbreğinde büyüme var sıkıntı olmaz ama büyümeye devam ederse sıkıntı olur dedi kendi doktoruma gittim böbreklerine baktım daha kücük cıktı zaten detaylıdaki doktor da bi garipti cok ağladım ama öyle bi durum yokmus cok sükür devlettw yaptırdıysan lütfen başka bir doktora da göster ben gittiğime bin pişman oldum