Kızlar 37 +1 de gece 2 de suyum geldi hemen hazırlanıp şehir hastenesine gittik muayne ettiler yatış verdiler. Beni sancı odasına götürdüler sancı odası tek kişilikti yanında refakatçi istediğin 1 kişi kalabiliyor ara ara sancım sıklaştıkça duşa girdim ilk gittiğimde açıklığım 2 cm açılmam hızlı ilerliyordu. Saat kaçtan sonra hatırlamıyorum öyle sancılar çekmeye başladım ki açılmam 7 cm olmuş o an dayanılmaz oluyor evet ama doğum anı rahatlamaya başlıyorsun. 7 cm olduğunda doğumhaneye aldılar tek kişilik bir oda yine. Birsürü hemşire ve stajerler vardı beni yatağa aldılar aşırı derece de ıkınma hissi geliyordu. Hemşireler okadarr Güler yüzlü çok ılımlı konuşuyorlardı ki hepsi ayrı ayrı öyle. Yaklaşık 3 4 ıkınmayla saat 9 30’da doğurdum. 🥰 çok rahatlatıyor ıkınmak gerçekden çok acı ağrı hissetmedim doğum anında çıkar çıkmaz bebeğimi karnıma koydular temas ettirdiler sakinleştirdiler beni dikiş anında bebeğimi emzirmeye çalıştırıp oyaladılar beni dikiş de aşırı acıtmadı. Ben sürekli kendimi şıktım hemşire sabırla sıkmamam gerektiğini hemen biteceğini söyledi. Çıkınca 1 gece kaldım hastanede. Çok şükür bebeğim de sağlıklı bende iyiym doğumdan hemen sonra ayağa kalkıp hiçbirlet olmamış gibi yürüyebiliyorsunuz ❤️