Kizlar gecen ay femara kullandim, 2ci kullanisim ve adetim 2 gun gecikti, sadece sol tarafim aciyor, gogus hasassiyeti bile yok… test yapmaktan korkuyorum :(( ama gecdn gunlerde asiri uykum vardi hala da uykumu alamiyorum surekli uykum var, sizde hamilelik belirtileri neydi?