kaderbrk 36 haftalıkken ıkı saatlik mesafede yolculuk yapmak istiyorum araçla tecrube edeniniz varmı doktorum pek sıcak bakmıcak gibi duruyor ama gitmek ıstıyorum😂
Prenses_annesi3 kaderbrk beş saat kaldım araçta heryerim ödem tuttu davul gibi oldum tabi otobüs yolculuğu yaptım sizinki özel aracsa ayaklarınızı uzatıp rahat ederseniz bi sıkıntı olmaz insallah cnm 😘
ahsengl kaderbrk Bende arabayla yolculuk yapacağım yolculuk zamanı benimde haftam sizin gibi olacak doktora sordum bir sıkıntı olmaz yavaş gidin 2 saatte bir durup yürüyüş yap araba da da uzan dedi 9-10 saatlik yol bakalım nasıl geçecek 😄
Leylmom kaderbrk ben hergün 2 saat yol gidiyorum canım aracı da ben kullanıyorum 36. Haftamdayım . Birşey olmadı çok şükür
Sehriban__ kaderbrk ben 36 da 5 saatlik yola gidicem inşallah doktorum istediğin gibi git arada yürü mutlaka inip dedi hiç sıkıntı olmaz dedi
kaderbrk Prenses_annesi3 Prenses_annesi3 şahsi araç o konuda avantaj yani😁 tedirgin oldunuzmu peki doguma da az kalmış oluyor ya ister istemez bende tereddut edıyorum ama özel bi gün icin gideceğim cok uzakta degıl hem
Prenses_annesi3 kaderbrk ben 37 haftalıktım cnm uzun süre yolda kalmıyorsunuz insallah bisey yok merak etme Allah’a emanetsin 🌸
kaderbrk ahsengl yaa sizinki daha uzunmuş yorucu olur ama olsun iyi bari öusade ettıyse ben daha söylemedım 😀 9 10 saate musade varsa ıkı saatlık yola da musade edılır sanırım😁
kaderbrk Prenses_annesi3 oo sevındım öyleyse biraz soguk bakıyor gibi doktorum ama daha söylemedım öyleyse allahın ıznıyle gider gelırız😅😁
kaderbrk Leylmom yaa işiniz zorda olur ya hergun hergun Allah yardımcınız olsun🥹 iyi bari icime su serptinşz vallahi bende kafam rahat etti en azından hatta eşim özellikle tereddüt edıyor ama allahın ıznıyle saglıkla giden bi süreçteyız sıkıntısız olur🙏🏻
Leylmom kaderbrk yok canım yok. Eşim rahatsızdı 36. Haftaya kadar ne yollar gittim geldim ben. Dediğim gibi hâlâ da devam ediyorum mecburen. Bişey olmuyor Allahın izniyle. Herhangi bir riskte yokmuş ne güzel