Kızlar benim bebeğim 6 gün sonra 2aylık oluyor tam. Ama doğduğundan beri gündüz uykusu hiç yok. Devamlı emiyoruz memedeyiz yani. Uykuya dalsa bile en fazla 30dk. Doğduğundan beri ağzına hiç emzik vermedim çünkü ağız çene yapısın da etkisi oluyor ya da diş yapısın da benim dişlerim biberon yüzünden yamuk mesela. Karşı komşum geldi geçen gün ve emzik verirsen gündüzleri biraz olsun rahat edersin dedi. Geceleri hiç bir sorunumuz yok. Uyandırıp emzirmesem sabaha kadar yatar öyle bir bebek ama gündüz artık dermanım kalmıyor. Kafam karıştı. Sizce emzik almalı mıyım ve tutar mı emzıgı. Emerse uykuları biraz olsun uzun olur mu? Tavsiye ve önerilerinizi bekliyorum😘