Merhaba kızlar memnun kaldığım ürünleri yazmak istedim umarım faydalı olur 🙏🏼
Gögüs pedi olarak mutlaka lansinoh alın diğerleri memede pamuk bırakıyor her emzirmeden sonra temizlemek zorunda kalıyorsunuz.
Pompa olarak yine lansinoh aldım çekim gücü gayet iyi
Gümüş kapak mutlaka edinin yara olursa çook rahatlatıyor , krem olarak lansinoh iyi gelmedi bana garmastan pomat kullandım o geçirdi..
Yataş juno reflğ yatağı beşik içinde koltukta kullanıyorum , gittiğim yerlere götürüyorum bebek gerçekten rahat ediyor
Bol bol müslin örtü alın yetişmiyor heryerde ihtiyaç oluyor :)
Korbell çöp kovası kesin alın , 0 koku baya da kirli bez alıyor.
Bebeğim sadece anne sütü alıyor ama bazen sağıp veriyorum comotomo biberon red yapmadı..
Islak mendil sleepy yenidoğan bez olarakta prima premium care tercih ettim 2 aylığız pişik olmadık şükür
Son olarak kıyafetler :) herkes çabuk büyüyorlar dediği için 3-6 ay ağırlıklı aldım mevsime göre hepsi elimde kaldı çünkü bebeğim 2800 doğdu ultrasonda 3500 dediler bu arada:) bol bol yenidoğan ve 1-3 ay tercih edin eğer çok iri bebeğiniz yoksa