Kızlar, yarın doğumum var. Tüy dökücü krem kullanılmaması gerek diye hiç kullanmadım bu zamana kadar ama şimdi kullansam nasıl olur? Ağda yapamıyorum. Jilet bile zorluyor şu an, eğilmem falan yani. Bileniniz var mı? Zaten yarın doğum ama yine de çok tehlikeli olursa kullanmam ondan