Aysee1123 Seh999 İlk aylar olduğu gibi son 2-3 ayda da kasık ağrıları normaldir. Bende de oluyor kasık ve çatı ağrısı, özellikle fazla yürürsem edersem ayakta durursam daha çok oluyor. 30+1 im