Panioku Kızlar merhaba ovulasyon takibi yapıyorum bugün yumurtlamadan sonraki 14. Gün erken gebelik testi yaptım 2 gün öncede bu sabahta negatifti pozitife dönme ihtimali yok değil mi artık çünkü çok hastayım ilaç kullanacağım
adatuna Panioku benim bildiğim 12.günde pozitif gösteriyor eğer varsa. Benim de 12 günde çıkmıştı. Umarım en kısa sürede güzel haber alırsınız🤗
Dunyammmm Panioku canm idrarda çok erken çıkmıyor genelde bence kullanma ilaç yada doktorunla konuşup öyle kullan onerirse
Deletedmom_053 Panioku yok çıkmaz bekle ben kırk gün adet olmadım hamileyim diye test yapıyordum hergün çıkmıyordu adetim geldi bitti hamileymişim ama kafana takma olucak☺️