Beyzacengiz69 BozkrtArs aa kusura bakmayın bilmiyordum ayrıldığını.. benim oğlum yüzyılda yoğun bakımda yatmıştı yeni doğduğundan itibaren takibimizi yapiyordu harika bı doktordu. Başka maalesef çok iyidir diyebileceğim bı doktor bilmiyorum 🥲