Mevagamze ilk gebelikse çok normal aslında bende ilkinde öyleydim doktorların bunu anlayışla karşılaması gerekiyor bide özelse ben devlet takipliyim kendi doktorumu hiç görmedim hep stajyerler var detaylı bilgi bile alamıyorum herşey yolunda bitti bu kadar 😅