aysegullozdm Haftadayızz ve dün gece ve bugün biraz ağrım oldu sol kasıkta aslında ağrı gibi de değil ama sanki oynadigini hissediyorum gibi o da beni korkutuyor doktoruma yazdım normal rahim büyüdüğü için dedi ama sizler de de olmuş muydu cevaplarınızı bekliyorummm😻😝😝😝
gamzecgr aysegullozdm evet şiddetli olmadığı sürece normal merak etmeyin gebelik boyunca dönem dönem devam edecek ağrılar 19 haftalık olduk bugün bende de var azar azar alttan