YncaY https://imgyukle.com/i/rlk7X8 Kızlar dün yumurtlama oldu sanırım T daha koyuydu bugünde öğlen denedim tekrar ama T tam silikleşmemiş çatlama olmamışmı akşam testi tekrarlamam gerek sanırım
Deletedmom_053 YncaY tam tersi canım bugün yumurtlama günün başlamış ikiside aynı koyulukta olmalı testin bugünü değerlendir tekrar yapmana gerek yok çatlaması için yarın bir havuç yiyebilirsin🙂
YncaY Havuç yedim ama t 14 ünde daha koyu baya ondan yumurtlama olmuş olmuyomh bugünde çatlaması gerekirdi ondan karıştı kafam