Kızlar 38+2 haftalığım kızım olacak ilk gebeliğim oldugu için doğum belirtilerini bilmiyorum bebek hareketsiz olursa doğum olur diyorlar bebeğimde hareket var ama belimde ağrı var 2 haftadır doktor muayenesine giremiyorum doktor müsait olmuyor bilgi verirmisiniz