Glfdnkygsz Merhaba güzel anneler, 38+1 olduk, dün çatı muayenesinde 1 parmak açıklığın var dedi nasıl diye sordum doktora yani normal dedi takip edicez dedi. 38. Haftada sizdeki açıklık neydi herşeyi yapıyorum ama yalancı sancım bile yok daha
Livanur22 Glfdnkygsz ben normal doğum yaptım 3+0 da gittiğimde benimde 2 cm vardı gece 11 de doğurmuştum her saat bası açıklığıma bakıldı ve son suyum patladı doğum yaptım, hayırlısıyla sizde doğurun inş allah kolay doğum nasip etsin herkese
Merve_tna Glfdnkygsz 2 cm vardı benim 39+4 de doğum olmuştu o güne kadar da hiç kasılmam sancım olmamıştı sabah suyum ve nişanım gelmişti gitmiştim
Glfdnkygsz Livanur22 bende son günlere yaklaştıkça normal yapamayacakmıyım yoksa diye biraz kurmaya başladım galiba teşekkür ederim inşallah 😇
Glfdnkygsz Merve_tna son günlere gelince biraz fazla düşünmeye başladım da yorumunuz içimi ferahlattı teşekkür ederim