[silindi] Demetus ben civil e bebek trendyol aldım alt üst takım yeni doğanda lazım oluyor baya alın bence 🫶
Melike_02 Demetus zıbında alın. İhtiyaç oluyor. Ben alt üst takım aldım baya alt pijaması kendinden çoraplı olandan daha kullanışlı oluyormuş.
aysglemrkn Demetus zıbın da aldım alt üst takımda tulum da aldım ama çok çabuk büyüdükleri için bana herkes çok alma dedi bende 4.5 tane aldım sadece