Kızlar merhaba ilk gebeliğim de bir şey soracağım doktorum yurt dışına çıktı ona yazmak istemiyorum şu an 13. Haftamızdayız grip oldum baya burnum falan akıyo iltihap var ilaç kullanamıyoruz malum parol bile almadım limon suyu içiyorum günlük burnum tıkalı siz neler yaptınız ne yapmak gerekir bilgi verirseniz sevinirim😔