Abuyusuf Merhaba, ben geçen hafta yaptırdım. Sanırım Canan Karatay dışında bütün uzmanlar bir zararı olmadığını ve yapılması gerektiğini düşünüyor. İçtiğimiz saf şeker, 2 dilim baklavadaki şekere eşitmiş nerdeyse. Bir şikayetimiz olmasa bile bazen gebelik şekeri çıkabiliyormuş. Bu da hormonlardan dolayı bu süreçte metabolizmamız çok değiştiği içinmiş. Ve gebelik şekeri teşhisi koyulursa, kontrol altına alınmadığında bebek için çok zararlıymış. Bu yüzden yaptırmakta fayda var bence. Önlem almak bu gibi durumlarda çok önemli.