Rumeysa2515 siz yukarda yazdıklarımı okudunuz mu. Eşimin sağlık açısından sıkıntıları da var bize yardim etmesi zor gibi.. Bide burasi çok soguk oluyo,iyi degil hast,,bebek bakim ünitesi
.. Bizde araç da yok acil sürüm,yollar nasıl olucak acaba,hic bilemiyorum. Siz atlattınız sanırım. Benim bide ilk ya çok korkuyorum.