seizetheday Devlet hastanesinde bunu yapıyorlar mı ve yaş sınırı falan var mı bilenler varsa yazsın lütfen
Nurdan11_ seizetheday en az 3 çocuktan sonra ve 45 yaştan sonra bağlıyorlar diye duymuştum arkadaşımdan. Özelde bağlatmıştı tüplerini arkadaşım
YuvarlanamayanPaanda seizetheday bildiğim kadaryla sağlık sorunu olup 35 yaş üzeri gerekiyor yoksa bende istiyorum
Tatar59 seizetheday erkekler de baglatabiliyor bilginiz olsun. Pek bilen yok Türkiye’de yaptıran çok az olduğu için. Kadınları ki bildigin ameliyat ile olurken erkeklerinki 5 10 dklik bı operasyon, yürüyerek çıkıp gidiyorlar hastaneden
seizetheday Exelanss teşekkürler yapmazlar o zaman yaş daha erken diye bir de ikinci bebeğim oluyor daha ondan sonra bağlatmak istemiştim
Hsrt80 Benim 4 gebeliğim ikizler bunlar baglayacaklar devlet Hastanesi’nde hem riksili amaliyetim 35 yaşındayım
Fmcsa Benim komşum bağlanttı araştırma Hastanesinde 3.doğumunda hemde 32 yaşında. İsterseniz doktorunuzla konuşun bende bağlaticam benimde 3.doğumum olacak nasip olursa özel hastane benim.
seizetheday Fmcsa benim daha ikinci oluyor ya yapmazlar heralde 27 yaşındayım bu da isteyerek oldu da sağlık sorunlarım oldu çok zorlandım o yüzden bağlatmak istemiştim oluyorsa korunuruz artık ne yapalım
Exelanss seizetheday benimde yaşım 35 ve bu 2. Gebeliğim dr um olur bağlarım dedi ama 25 bin yüksek gelmekle beraber tüpleri bağlatıp hamile kalanları duyunca vazgeçtim
seizetheday Esraberat01 3 çocuktan sonra oluyormuş herhalde zaten teşekkür ederim benim ikincisi olacak daha
seizetheday Exelanss evet ben de duymuştum da zaten biz korunma yöntemi olmamakla beraber geri çekilme yapıyoruz çok şükür istemediğimiz sürece de olmadı sadece bundan sonra hiçbir şekilde istemediğim için onu garanti gibi gördüm biraz bakalım hayırlısı olmazsa başka yöntemler denerim
Tatar59 seizetheday siz acı cekmeyesiniz diye 🤷 neden hep kadınlar bağlantıyo bana çok garip geliyo. Sizin için demiyorum yanlış anlamayın genel olarak yani kadın bir daha doguramayacak ama adam isterse çocuk yapabilir.
Elfasya4 seizetheday Ben 33 yaşındayım 2. Gebeliğim 2 hafta sonra doğumum var o esnada tüplerimi de bağlatıcam