Seher112 benimde ikinci gebeliğim ilki sezaryen o sebeple mi yoksa su fazlalığından mı sezaryen dendi? Bana dr ileri de düzelebilir takip edicez sıkıntı yok dedi 4 hafta sonra geldiğinde bakarız dedi. Okuduklarıma göre erken doğum riski varmış ve su fazlaysa sezaryen oluyormuş bebeğin doğum anında dönme riskine karşı.