Maras46konya-00 Kızlar sizde de oluyor mu uyandım kahvaltı hazırlamak için mutfağa girdim belim bir anda ağrımaya başladı sancılu gibi sizde de oluyor mu normal mi bu hiç agrımamıstı korktum
Prenseslerinannesiiii Maras46konya-00 ay benim kaburgalarım ağrıyor resmen ne uyuyabiliyorım ne kalkabiliyorum çok yoruldum inanın ki 😟
Maras46konya-00 Prenseslerinannesiiii ya benimde şimdi karnıma ağrı giriyor ya artık korkuyorum 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Prenseslerinannesiiii Maras46konya-00 32. Haftada böyle isek sonunu düşünemiyorum ben. İlk kızımı 40+5 de doğurdum asla böyle bir sıkıntım olmamıştı. Ama bunda çok canın yanıyor. Ağrı sancı falan
Deyzi_2000 Evet benimde kaburgalarim çok ağrıyor mide boşluğunda agri cok kötü durdurmuyor belim de öyle bende 32+3 haftaligim doğrusak da bı rahatlasak artık yani çok sıkıntı yapar doğuma kadar sürer bu ağrılar geçmez