Evet kızlar hayatımda ilkk kez geciktim öne atardı erken olurdum ama gecikmem bir ilk. Dün erken gebelik testi yaptım comfort early marka negatif çıktı. Dedim olcak regl ozaman ama bugün 2. Gün hala yok olcak gibide hissetmiyorum. Sizce pozitife dönermi? 🙈