Bukre_ yaa canım çok rahatladım her yerde yorum okudum enfeksiyondur dediler ama az önce doktora yazdım koku kaşıntı yoksa sıkıntı yok dedi. Israrla vajinamda duruyor akıntı orda dedim sıkıntı yok dedi. Benim doktor mu rahat biz mi pimpirikliyiz bilmiyorumda bebişlere geçmediği sürece hiç dert değildir ya