ayisigi12 Kızlar 20+6 yım. Denizde yüzerken el bileğime deniz anası salgısı geldi. Kızardı ve şişti. Bebeğe bi zararı olur mu sizce? Başına böyle bir şey gelen veya bilgisi olan var mı?
melike12345 Beni de 1,5 ay kadar önce ısırmıştı. Yanma ve kızarıklık olunca hastaneye gittim. Avil diye bir iğne yaptılar ama doktor kendi kendine de geçer demişti. İğnenin de bi zararı yokmuş , doktorum öyle söylemişti. Geçmiş olsun
Minikperi ayisigi12 bebeğe bir zararı olmaz ama acısı için doktora gidin geçmesi zor olur. Bir de ağustosta denize girmeyin çünkü ağustos ayı deniz analarının kıyaya yakın yüzme ayıdır. Geçmiş olsun 🌸