DuyguKays Hafta iki gündür sabaha karşı sol kasıkta hafif sancı başlıyor ve düzenli olarak devam ediyor uyuyorum uyanıyorum hala sancı hissediyorum normal midir kızlar ya?
yenibirannis DuyguKays bi bilgim yok üstte kalsın Dr bna sancın oldumu uzun sürdümü mutlaka nstye gir demişti
Linaa90 DuyguKays ben de 32 hafta sol kasık ağrısı var rahim büyüdüğü için dedi doktor tabi öncesinde idrar yolu enfeksiyonu olabilir dedi temiz çıktı o rahimdenmiş sancı öyle olmuyormuş zaten bnm de ilk gebelik
DuyguKays Linaa90 ay keyfim kaçtı valla sabaha karşı başladı hala devam ediyo gerçi sol tarafıma yatmaktan totom bile ağrıyo belki ondan kaynaklıdır dicem de sanırım alakası yok 😕
Linaa90 DuyguKays ama bu aylar çok hızlı büyüyorlar benim 25. Haftada falan başladı bu ağrı ve sadece sol kasık sağda hiçbir şey yok