filialunae rcaliskan tüp bebeklerde yerleşme lekelenmesi olacaksa eğer transferden sonra 8.-9. günlerde oluyor genelde ben kimde okuduysam 8de başlamıştı. Aynı günlerde batmalar bende de vardı hafif. Bir kaç güne uyku çökmesi de olabilir eğer inşallah tutunduysa 🙏🏼🤲🏻 ben lekelendiğim günlerde ölü gibi uykum geliyordu bir de bayılacak gibi oluyordum hele yemeklerden sonra. Leke sütlü kahve pembe sümüksü bir kıvamda oluyor. Testi de 12. gün yaptığımda 1016 çıkmıştı ikiz.
Dneglr filialunae benımde transferımın 9. Günü kanamam oldu kahverengi renkteydı test yaptım pozitif cıktı kan verdim 169 cıktı yarın 2. Kanı vericem 11. Günüm yarında
filialunae Dneglr Aaa gözünüz aydın çok sevindim kesin tutmuş o zaman hayırlısı olsun 😍😍☺️ kaçıncı denemeydi sizin?
rcaliskan Ebrusevik ilk sonuç 200 ikinci 558 çıktı şükür pozitif. Perşembe ilk ultrason için çağırdı doktorumuz
Melike3435 Merhabalar , dondurulmuş transferde ne kadar dinlendirdi rahminizi doktorunuz ? Benim bu ay yumurta toplama oldu , dondurulma yapıldı . Eylül adetimi bekliyorum muhtemelen transfer olur ama sizleri de merak ettim nasıl oldu ?
Lilosss Melike3435 ben 11 ağustosta opu olup 5 gün sonra 1. reglimi oldum 9-10 Eylül gibi de 2. Reglimi olacağım 14 eylülde transfer için ilaçlara başlıcaz dedi doktorum eylül sonu da transfer yaparız dedi , medicalpoint Funda hoca bu arada
bubuiledudu Lilosss aramızda 2 hafta var 24 temmuzda opu oldum dün 2.reglimi oldum bugün de muayeneye gidiyorum hazırlık aşaması için funda hanima🙏🏻 inşallah güzel sonuçlar alalım hepimiz
Melike3435 Lilosss benim de aynı doktor ☺️ ama bana ilaç falan vermedi . Sadece ilk reglimde haber vericem kontrole çağırırlar sanırım . Ben de 23 ağustosta opu oldum , reglim Eylül 8 civarı . Beklemedeyim bakalım. Sizin donduruldu mu embriyolar ?
Lilosss bubuiledudu evet sizi tanıyorum buradan birkaç sefer daha konuşmuştuk doktor aynı olunca unutmadım :) peşinden geliyorum ben de Allah hepimizin yardımcısı olsun çok zor bir süreçmiş
Lilosss Melike3435 benim çikolata kistim vardı onu baskılamak için verdi ama asıl transfere hazırlık ilaçlarını 14 eylülde başlıcaz dedi 2 hafta hazırlık yapıcaz sonra transfer dedi sizin de belki reglden sonra ilaç başlar duruma göre. 4 tane dondurulmuş embriyom var benim de inşallah tabi ilkinde pozitifi görürüz diğerlerine gerek kalmaz , hepimiz için hayırlısı olsun Allah yardımcımız olsun ☺️
bubuiledudu Lilosss evet ben de hatırladım sizi art arda oluruz inşallah. 10 gün sonra yine çağırdı beni rahim durumuna göre uygun olursa bu ay dedi transfer olmazsa diğer ay.
Zeynep_ze rcaliskan ayy benim önüme yeni düşünce şimdi soruyorsunuz sandımda maşallah pozitifi görmüşsünüz tebrik ederimm
Zeynep_ze rcaliskan benimde 2 ya da 3.gün itibariyle ayaklarım çok üşümüştü belirti diyodum saçmalama diyen olmuştu böyle belirti mi olur diye ama ben ayaklarım üşüyünce bilmiştim tuttuğunu valla inşallah seninkide tutmuştur🙏🏻🙏🏻
Zeynep_ze rcaliskan benimki 5.gün embriyosuydu 9.gün kan test yaptırmıştım valla iki gün daha bekleyememiştim günler geçmiyordu sanki😂😂