Derin-derya09 Kızlar merhabalar. 12 haftalık hamileyim. Dün geceden beri karnım mi kasigim mi ayırt edemediğim bir ağrı yaşıyorum. Agrirken ara ara gaz çıkarıyorum 2 dk rahatlıyor sonra yine agri oluyor. Ne yapmalıyım normal midir doktora gitmeli miyim ?
gamzecgr Derin-derya09 şiddetli değilse normal rahim ve bebek büyüdükçe gebelik boyunca ara ara yaşanacak ağrılar ama şiddetliyse bi gözükün progestan verebiliyorlar bazen şiddetli ağrı durumunda
Derin-derya09 gamzecgr şuan biraz daha iyiyim geçti yarın kontrolüm var muhakkak doktora soylecegim progesteron kullanıyorum bu arada