Kızlar doktor bana 24 den bu yana suyun az dedi 5-25 olması gerekirken benim 8 alt seviyeye yakınmış doktor her kontrole gittiğimde suyun götürür ama öbür haftayı bilemem ben sana bu geldiğinde de evet kübra suyun bitmiş diyebilirdim falan diyor neyse olabilir doğrudur ama böyle bi durum sözkonusu iken 3 haftada bir çağırıyor şuan 32 haftalığım benim haftamdakiler 32 de nstye başlıyor ben 36 da başlıcakmışım suyun cok kötü giderse 37 de alırım zaten dedi üstüne birde madem bu kadar kötü neden araya bu kadar hafta koyuyorsun e be adam?! çok içime sinmiyor artık son haftalar daki ilgisizliği iyice canımı sıktı gittiğim özel hastanede aynı katta başka bi doktor daha var çok övülen bilinen birisi ama haftam da ilerledi değiştirsem nolur acaba yeni doktorun tepkisini de merak ediyorum bunaldım 🥲