Emineeeeeee benim sürekli olarak vardı 30.haftadan itibaren ama sanci ne demek bilmediğim için normal sanıyodum bu arada ikinci gebeliğim ilki sezeryan o yüzden normal doğumla alakalı hiç biseyi bilmiyorum 🤷♀️ neyse doktora gittim cnm nst falan bağlandı düzenli sancilarim çıktı meğerse onlar doğum sancisiymis yatis verildi tedavi gördüm sancilarim durduruldu şuan 36.haftadayim iyiyim çok şükür