Cigdemazra aldım canım ya 32 hafta olucam nerdeyse eşimin ablasida o ismi koyucammis bende solemisdim aslında ondan sonra hazırlık ettim herseyini özel ama dün duyunca çok soğudum moralim bozuldu o yüzden nakiscilarda ceyizcileede kapatabilirmiyim.acaba fikri olan olur diye düşündüm