Kızlar doktorum yurtdışına çıkacakmış belli bi tarihte gün verdi o gün seni görmek istiyorum diye gitmeden mutlaka muayene edelim dedi verdiği tarih 36+3 e tekabül ediyor.
O gün ne yapacağız yapmamız gereken bi şey var mı dedim hayır normal muayene ve nst yapılacak dedi
Çatı muayenesini sorduğumda normal doğum istiyorsan haftan uyumlu oluyor o zaman yapalım dedi boyumu felan sordu
Bende normal doğum istediğimii söyledim zaten bebeğim 27 den beri baş aşağı duruyor şuan için normal doğuma engel herhangi bir şey görmediğini söyledi.
Asıl mesele ağda 😏
Buradaki arkadaşlardan Okuduğum kadarıyla çatı muayenesi doğumu tetikleyebiliyormuş gitmeden önce genel temizlik için ağdaya gitmeli miyim ?
Eğer tetikleyici bi durum olmazsa 40 haftayı doldurursak tüyler yeniden çıkmaya başlamış olacak ben kendimi kötü hissedeceğim normalde 38 de gitmeyi düşünüyordum ağdaya ama doktorumun semineri olduğu için 37. Haftada çatı muayenesi olunca bütün planım 🥸
Siz nasıl hallettiniz tecrübeli olanları bekliyorum yoruma 🤣