Seher_coban Benim eşim hiç bişey düşünmüyor benimde ilk gebeliğim ayrıca dün doğum günümdü kutlamadı bile😔
Sadiye4774 Seher_coban üzülmeyin benim de aynı. Ve ben de dogumda hediye falan almadım. İkinci gebeligim yine beklemiyorum. Her ailenin dinemigi farklıdır. Size kocalık bebeğine babalık yapiyor mu ona bakin
plajterligi Ozoooo hem eşimin hem ailemin verdikleri maddiyat önemli değil de maneviyat olarak aşırı destek oldukları için bu maddi şeyleri insanın gözü pek görmüyor daha çoğu daha iyileri diğer hamilelerin olsun ❤️
karanmom Ozoooo hamile kaldığımdan beri hediye alıyorlar vs 😂 doğumdan sonra düşünüyorum ne alsalar herseyi almışlar ama kurutuma makinem eksik onu alır eşim diye düşünüyorum
minikmelegim_ Ozoooo kocam ilkinde bir şey almamıştı bu yüzden ikinci haberi verdiğimde iphone aldı :) doğum için de bilezik aldı sağolsun. Kaynanam annem filan çeyrek takacak bebeğe. Kaynanam yine isimli kolyemiz var o yaptırmıştı ona da bebeğin adını ekletecek :)
kahvesever__ Ozoooo Eşim ilk bebeğimde ihtiyacım oldu için bulaşık makinesi almıştı Şimdi doğum yapıcam istediğim bir çanta vardı onu aldı🌸🌼
Mustafayigitvebeytugannesi plajterligi hahaha 😅 boşver anacim nazara gelirim 😂😂😂 Linç yükleniyor diye uyarı geldi telefonuma az önce 🙄
Barismom Ozoooo ikinci bebeğim annem daha öğrendiğinde çeyrekli bileklik taktı, eşim iphone 14promax alacakmış ama bakalım ne zaman 😅 sağlıkla Bi doğurayım da 🙏
Melek-Gundogdu Eşim hiç renk vermiyor bilmiyorum Kayınvalidem bana isimli altın kolye yapmış kızıma künye yapmış annem Adana burması kızıma da bileyzik yapmış. Tabi doğuma daha var henüz elime geçmedi.
Cren_0604 Bu hediyeler için özel bi çaba sarf ediyormusunuz😂😂😂 hayir ben 2. Oğluma hamileyim değil hediye gülün dikenini bile görmedim 😂az taktik verin lütfen 😂😂😂😂😂
Hdemir1618 Ozoooo eşimden airfry istedim annem künye aldı bebişime kayınvalidem de altın takar büyük ihtimal
Beyza01 Valla ben kendime baget pırlanta kolye aldım 🤣 kocama da küpelerini istediğimi açık bir şekilde belirttim bakalım 😅
Nefised Eşim bilezik aldı , annem bebeğime altın künye ve bana gram takacak bebeğimin çoğu ihtiyaçlarını kıyafetlerini vs aldı , kaynanam hiç bişey almadı 😂
Annebebis Ben 7.5 ayı doldurdum henüz ne kendi ailemden ne de eşimin ailesinde ucun birini bile görmedim 😀 muhtemelen doğum sonrası çeyrek takarlar diye düşünüyorum umarım tabi 😏
Bsrcip Hem bana hem bebeğe altın hediye edilmesini isterim ama sanmiyorum. bişeye ihtiyacıniz var mı bebeğe eksiğiniz var mi siye sormadı kimse. onu düşünemeyenler doğum hediyesi almayi düşünemez diye tahmin ediyorum. Çünkü evlenirken de sormadılar.
birannis_ Ozoooo kayınvalidem bebeğimin bütün herşeyini yapmıştı zaten birde 2 çeyrek almış gelmiş eşimden de hiç birşey istemedim gerek duymadım manevi olarak yanımda durması bütün herşeye değer zaten ne istersem alıyor ayrıca doğum için istemedim