1melekannesi3858 Mariyete bende yarın 8 30 da yatişim yapılacak cocugun suyu azaldığı için bide gelisim geriligi o için bekeltmenin manası yok doğsun dışarıda kilo alır doğması daha iyi dedi doktorum 38 hafta oluyorum yarın
Merve10 Mariyete bende yarın doğum yapıyorum doktor öğle arasind alacam dedi korkma ikinci benim bir sıkıntı olmuyor
Mariyete 1melekannesi3858 Allah ikinizde sağlık versin sağlıklı bir şekilde kucağına aldırsın inşallah bende 7 de yatış 8 ameliyat benimde kafası 2 hafta önde riske atmak istemedim
Oznurkocuk 1melekannesi3858 bana da aynı şekilde dediler bizde yarın gideceğiz doğuma alabilirler devlet mi özel mi sizin
1melekannesi3858 Mariyete hayırlısı olsun inşallah canım benim Allah sağlıklı sihatli kucagimixa almamızı nasip etsin inşallah
1melekannesi3858 Mariyete valla cano doğumdan sonra burasını silecem eşim öyle istiyo edebilirsem ederim inslalah
1melekannesi3858 Oznurkocuk bana devlet sürekli takip deyip durdu bende sinirlendim eşimde özele gittim oda ozeldekiler alalım.bekletemeye gerek yok dediler
Oznurkocuk 1melekannesi3858 bende de aynı şekilde normal yaptırırız dediler şimdi ben de özele gittim Allah’ın izniyle sezeryan olacak
1melekannesi3858 Oznurkocuk aynen canım beklemenin bi anlamı yok çünkü sağlıkla gelsinler inslalah bebisler