Adetimden 5 gün önce yerleşme kanaması oldu
BAT günü kan testi verdim sonuç 200 çıktı
2 gün sonra 300 çıktı
Tekrar 2gun sonra 310 çıktı doktor kese yok kürtaja git dedi 2 gün sonra tekrar kan verdim bu seferde yüzde 50 düşmüş
dün gebelik testi yaptım gebelik testi pozitif çıktı
ilk başta yüksek olup sonradan düsmesi neden oldu yaşayanlar varmı