Sumeyyeakmannn Meraba kızlar 20 haftalık hamileyim 2 kez anne olcam fakat bebgin hareketlerini çok fazla hissedemiyorum aranızda benim gibi olup hisseden veya ne zaman hissettiniz ?
Esraburhnkulu Sumeyyeakmannn ben ilk hamileligimde 20.haftada hissettim .Tekrar hamileyim .. bir iki hafta daha geçsin tam belli eder
Sumeyyeakmannn Esraburhnkulu hım yani anormal bi durum degil , çünkü bebeğimde ultrasyonda hateketleri gayet iyi deri doktor
Esraburhnkulu Sumeyyeakmannn yok korkuya kapılma ilk hamileligimde bende böyleydim ultrasonda hatta gayet hareketli bi minik bu dediler ama ben işe hareketlerini hala farkedemiyordum ki bir iki hafta sonra net anladım hareketlerini
Sumeyyeakmannn Esraburhnkulu benim ikinci o yüzden ama teşekkür ederim inşallah bir iki haftaya hissederim insan heycanlanıyo