kubrakakrgl 38+0 Olduk, son zamanlarda yaptığınız egzersizler neler? Yatıp dinlenmekle sürekli hareket etmek arasındaki incecik çizgideyim resmen😂
Ege_annesi kubrakakrgl ay bende öyle valla 37+5 yatsam mı kalksam mı hafif sağ bacak ağrımda var azıcık yürüyorum oturuyorum hemen 😅