Tubi2048 yavaş yavaş don canm çok yavaş don geçer bırden dönme tek sorunumuz bu olsun sağ salım gelsin de benım sorunum daha başka 36+0 haftada doktora gttım bebegın suyu biraz azalmış dedi ultrasona baktı bebeğe gıden kan akımı felan gayet ıyı dedi eğer su çok azalırsa erken alırım biraz dedi sımdı 36+3oldum yarın tekrar gideceğim ınsallah suyu çoğalmıştır 😢